Pořídil jsem si ATI Radeona HD 4850

Již v pátek jsem se stal šťastným vlastníkem této skvělé grafické karty. Více to komentovat nebudu ;-)

ASUS EAH 4850

ASUS EAH 4850 - Výpis informací z programu GPU-Z

12 Responses to Pořídil jsem si ATI Radeona HD 4850

  1. maca89 píše:

    *slint* já chci taky *slint*
    závist je hrozná vlastnost – ještě že nejsem závistivý;)

  2. zdas píše:

    nemusíš tu machrovat :D
    ..mě ta 3870 stačí ;)

  3. PetrTwo píše:

    To teda si musím zamachrovat… kdoví, kdy k tomu budu zase mít příležitost :D (a pak přijde Houmr s tím, že si kúpil 4870 ;-))

  4. Denny píše:

    GZ, doufam ze si ji uzijes, nez budou zase novy typy a ta tvoje zastarala :D

  5. Buchtič píše:

    To bych si taky nechal líbit :)

  6. BlackHawk píše:

    Jsem sice spíš nakloněn táboru zelenejch, ale tyhle radeony mi nasadili brouka do hlavy. A vzhledem k tomu, že zrovna dávám dohromady novou mašinu mám hodně o čem přemejšlet.

  7. pekelník23 píše:

    škoda, že to víc nekomentuješ :-)

    budu zanedlouho stavět komp a objednal jsem Sapphire 4870 s 512MB :-) jak dorazí, dám vědět :-) kdyby to někoho zajímalo, může napsat :-)

  8. PetrTwo píše:

    pekelník23: Tak to bude extrémní masakr :D Napiš pak do komentářů. Jinak hry šlapou dobře, škoda jen, že mě brzdí procák,

  9. BlackHawk píše:

    co máš za procák? Uvažuju o nějakým dvoujádře od amd, vícejádrový mi zatím připadaj zbytečný, tak bych ocenil nějakou tu zkušenost.

  10. pekelník23 píše:

    to BlackHawk: a na koho byl dotaz s tim procakem? do tý nový sestavy s Ati 4870 sem dal Intel Core 2 Duo E7200,

    ale do novějšího bych dal spíš Intel Core 2 Duo E8400 :-)

  11. PetrTwo píše:

    BlackHawk: No pokud by sis od AMD nekoupil nějakého Phenoma (staré vícejádrové Athlony moc nedoporučuji), kvůli ceně, doporučoval bych se porozhlédnout po nějakém tom Core2 Duo. Čtyřjádro opravdu nevyužiješ, to mohu potvrdit, šlo by pouze o vyhozené peníze.

    Já mám Pentium D @ 3GHz (2x1MB cache).

  12. BlackHawk píše:

    Sem uvažoval o Athlon X2 5000+ BE, mi hlavně připadá AM+ jako lepší pro pozdější upgrade, když intel zanedlouho bude mít novou patici

Napsat komentář